תוצאות מיידיות, מוכחות ועוצמתיות , ליווי VIP המאפשר למשפחה לתכנן את העתיד הכלכלי שלהם בעשור הקרוב במקביל להתגבר על כל המחסומים באמצעות אימון אישי וממוקד תוצאות !

התהליך כולל: תכנון כלכלי ארוך טווח ל 10 שנים אימון לשינוי החשיבה וזיהוי הגורמים המקשים על התנהלות כלכלית תהליך מניע לשינוי וקבלת אחריות להצלחה לאורך זמן בניית תוכנית הבראה מפורטת לחובות ולהתחייבויות או תוכנית צמיחה מבוססת נכסים וחסכונות.

בקרה על ההתנהלות תמיכה חיזוק והעצמה בקשיים שמתעוררים שיטה ברורה ומוכחת המביאה לתוצאות.

 

התהליך מורכב מחמישה שלבים: פגישת היכרות ואבחון במהלכה נבחנת התאמה לתהליך, גיבוש תובנות, אבחון של המצב הכלכלי, הגדרת מטרות ומיפוי כללי.

 

פגישות אימון וייעוץ כלכלי במהלכן יתבצע איסוף נתונים כלכליים מדויקים ומיפוי עמוק של ההוצאות, ההכנסות, החובות, החסכונות והנכסים.

כמו כן מתבצע תהליך אימוני בו יזוהו הגורמים ההתנהגותיים לקשיים הכלכליים, תבנה מוטיבציה לשינוי ואחריות, תוך הפעלה ולימוד.

מתגבשי סדרי עדיפויות, מטרות ויעדים.

גיבוש התכנית הכלכלית בניית תכנית כלכלית מפורטת על ידי יחידת כלכלנים. תבנה תכנית הבראה מפורטת, לפתרון הבעיה הכלכלית,

לאיזון התקציב השוטף, לכיסוי ההלוואות או לצמיחה ולהשגת המטרות והיעדים. תכנית ההבראה או הצמיחה הכלכלית תימסר לבני הזוג ותהווה הבסיס להמשך התהליך.

שלב הדרכה ואימון ליישום תיק התכנון הכלכלי שיטה ברורה וכללים מנחים לשמירה על תקציב וטיפול בבעיות. שלב בקרה ותמיכה בין חודש לכ-3 חודשים לאחר ה"יציאה לדרך" מטרתו הכוונה, בקרה ופיקוח על ביצוע כל ההמלצות , איתור קשיים וחיזוק התהליך.

בשלב זה מתנהלים תהליכי העצמה עם בני הזוג, על מנת לבסס את הצלחת התהליך.

 

לקביעת פגישת ייעוץ

Call Now Button דילוג לתוכן