לקראת 2022 – בוחרת להסתכל למציאות בעיניים ולקחת אחריות!

חשבתם על זה ש 20,000 ₪ בחודש הם בעצם כ 2.5 מיליון שאנחנו צריכים לנהל כל עשור?
ניהול כלכלת המשפחה שלנו לא שונה מניהול חברה או עסק גדול, ובעסק הזה – חשבתם פעם להיות המנכ״לים של עצמכם?
פוסט מיוחד לכל מי שבוחר ברווחה כלכלית, ביטחון פיננסי ואיכות חיים טובה יותר.

ייעוץ כלכלי למשפחות אינו רק ייעוץ מספרי. מניסיוני, חלק מהקשיים בניהול נכון של התקציב נובעים מעולם הרגש וההתנהגות. אז מהן הסודות שלי בהנעת הלקוחות לפעולות אפקטיביות, הדורשות שינוי התנהגותי, האם הן נובעות רק מהסודות שבארנק?
לוותק ולניסיון שחוויתי יש ערך מקצועי רב. יחד עם זאת ועם כל הכבוד להיבט המקצועי, אני יכולה לומר בביטחון- השליטה בתקשורת הבינאישית, ההקשבה המדויקת, מיפוי היעדים הכלכליים, הגדרת החלומות הפיננסים, הבנת הערכים המשפחתיים, קליטת המסרים הסמויים והכלת השונות בין בני הזוג- אלו הם ה"אקס פקטור" שמאיצים כל תהליך כלכלי ומשפרים כל תוצאה בחשבון הבנק. זה הייחודיות שלי ואני גאה בה.

 

עם הפנים קדימה לשנת 2022, אני רוצה לשתף אתכם בכמה רגעי השראה מהשנה האחרונה:
תקשורת.
לעיתים קרובות, כשמגיעים לדבר על כסף, עולות מחלוקות בין בני הזוג. תקשורת זוגית נכונה וחזקה תצליח לגבור על מחלוקות אלו ולהגיע יחד למטרה המשותפת. סיון ואלעד, בני 37, שבנוסף להתקדמות כלכלית דרמטית הצליחו לשפר את התקשורת הזוגית, הכלכלית, הציבו זמן איכות זוגי וצברו חסכונות מניבים חדשים.

 

עדכניות.
ערך שלא יסולא בפז! בתחילת דרכי התמקצעתי בהיכרות עם סוגי הלוואות, בנקים והוצאות ממוצעות במשקי הבית. כפל ביטוחים, פנסיה והשקעות היה משהו ׳עמום׳.
השינוי הדרמטי מורגש כאשר הוספתי לארגז הכלים את ההשכלה הפיננסית הביטוחית. מעתה, לכל ייעוץ כלכלי מנצח יתווסף ניתוח התיק הביטוחי, יושלם עם בדיקת חסכונות, השקעות, פנסיה ונכסים.
מוקדש כמובן למורן ועידו, בני 42, שחוסכים מדי חודש 1,680 ש״ח (!!) רק מהתייעלות בביטוחים שעליהם שילמו כפול.

 

דוגמה אישית.
מיכל וגיא, בני 45, החליטו להיכנס לעולם הנכסים. במסגרת התהליך אנו בוחנים פרוייקטים מעניינים בשוק הנדל״ן ובשוקי ההון. הבטחתי להם שאני מדברת על בסיס ניסיון של הלקוחות שלי ומהניסיון שלי עצמי כי אני מאמינה שהשראה עוברת במעשים, לא בדיבורים!

 

חשיבה לטווח ארוך.
תהליך מנצח זה כזה שלא רוצים שייגמר. רונית ואביעד, בני 32, מגיעים באופן קבוע ביום שישי אחת לרבעון. עברנו מגירעון שלילי של 4,200 ש״ח בחודש ומינוס עצום, אחרי עבודה קשה, לחיסכון חודשי מניב. פלוס בחשבון ופלוס עצום בחיים! הם בחרו להיעזר בי כמנהלת כספים משפחתית. הם נהנים מכל רגע באולימפיאדת הכספים שאנו יוצרים.

 

יצירתיות.
כל עסק צריך לחשוב איך הוא מצליח להתפתח ולגדול תמיד, שלא יישאר מאחור. אף פעם לא נדע מאיפה ומתי יגיע הרעיון הגדול הבא ולכן עלינו להיות יצירתיים וערניים תמיד. מוקדש לעדי, עצמאית בת 38, שאחרי תהליך מוצלח יודעת להגדיל את הרווחיות בעסק שלה, ולא רק את ההכנסה.

 

תהליכי הייעוץ הכלכלי למשפחות עוברים שינוי דרמטי בתקופה האחרונה. מה שמבדיל בין יועץ כלכלי ליועץ כלכלי מצוין זה רמת הידע והמומחים שלו במגוון תחומים. אני מאמינה שבכל מקצוע תמיד יש מה ללמוד ותמיד אפשר לגלות כיוונים חדשים. בימים אלו אני מתמקצעת בהשקעות, בביטוחים, במשכנתאות, בתכנון פיננסי ובפתרונות אשראי. אני עושה את זה כי חשוב לי שכל תהליך יהיה מותאם ללקוח, שונה, מרתק, מעניין ומפתיע. ותנו לי להגיד לכם משהו, לראות את הנחישות של לקוחותיי ואת תקרות הזכוכית הפיננסיות מתנפצות, זה ההשראה אמיתית!
נמחק: מאחלת לנו שנממש את הערכים שציינתי מעלה, שנאתגר את עצמנו ונקפיד להיות בהתפתחות והתקדמות תמידית. שנה טובה!

 

(השמות בפוסט בדויים, אך כל הייתר מדויק)

Call Now Button דילוג לתוכן