נס פך הכסף – כמה עצמאי מרוויח?

כאשר המכבים כבשו את ירושלים, הם ביקשו לחדש את העבודות בבית המקדש השני, עבודות אשר כללו את הדלקת המנורה. רק פך קטן של שמן טהור נמצא ובו כמות מספקת להדלקת יום אחד ! (שהספיק לשמונה ימים )

רוני וגלית נשואים כבר 15 שנים, גלית שכירה ומשתכרת 7,500 ₪ בחודש, רוני עצמאי בענף המיזוג ו.."גם אלוהים לא יודע כמה בדיוק אני משתכר.." ההכנסה "הטהורה" שהם מרוויחים: 7,500 ₪ מידי חודש, ולעיתים עוד 2,000 ₪, לעיתים 4,500 ₪ ולעיתים אף 18,000 ₪. השותף שלהם לנס פך השמן הם שלטונות המס שמידי חודש מחליטים על סכומים הזויים אשר עליהם לשלם.

היעד איתו התמודדנו: איך השמן/הכסף הטהור יספיק לא ליום אחד ולא לשמונה, אלא לחודש שלם וניתן יהיה גם לחסוך סכום נאה להמשך החיים ? הסברתי לרוני שבעלי עסקים קטנים ובינוניים רבים מדלגים על תהליכים חשובים בבקרת הכנסתם החודשים ועלולים לשלם על כך מחירים גבוהים ורבים. גם עצמאי חייב לדעת כמה הוא מרוויח, לשם כך קיימים חישובים מקצועיים, התורמים להכנסה להיות ודאית יותר. ביצעתי ממוצע בין שלושת השיטות הבטוחות ביותר, הפחתנו 10% מהממוצע, על מנת שנהיה ריאליים ונופתע רק לטובה ומשם יצאנו לדרך ! רוני אוהב להיות עצמאי ומקדם את עסק המזגנים שלו למקצועיות, שירותיות, מובילות, ואיכותיות. אך יום אחד בחודש, חשוב שיהיה שכיר ! ביום בו הוא מעביר משכורת לחשבון המשפחתי. החישוב הציג הכנסה חודשית, לאחר מיסים, ע"ס 9,800 ₪ בחודש. ייתר ההכנסות של רוני, נותרו בחשבון העסקי וחשיבותם משמעותית לתשלום ההוצאות העסקיות.

כעת, כשאנו יודעים שהכנסתם המשותפת של בני הזוג עומד על כ- 17,000 ₪ בחודש, אנו פנויים לתכנון התקציב החודשי, היעדים, המטרות והחלומות הכלכליים.

סוף שנה ותחילתה של שנה חדשה הם זמנים משמעותיים בעיקר עבור עסקים קטנים ובינוניים בתקופה זו אמורים להתבצע בעסק תהליכי בקרה והפקת לקחים על ביצועי השנה שחלפה והכנת תוכניות העבודה לשנה הקרבה ולוודא שפך השמן יהווה נס חיובי ויספיק לזמן ממושך !

בואו נצעד בביטחון בברכה תוך כדי מיצוי הפוטנציאל הכלכלי בהתנהלות הכלכלית בבית ובעסק.

Call Now Button דילוג לתוכן